Tuesday, May 30, 2006

Victory

Godkända på uppsats + efterföljande seminarium! Yes! Så skönt så skönt. Vår uppsats var faktiskt mycket bättre än den andra gruppens, men båda blev godkända så det är inget att tjafsa om egentligen, trots att den knappt var tolv sidor...

Nu är det bara informella och rörelse-kompletteringen så är jag helt klar sen. Nästa vecka ska jag sitta hela tiden med den andra jävla uppsatsen och få klar den.

Sen kan jag dra till england o dricka öl i en månad.

Någonstans bakom molnen är jag helt övertygad om att det är sol, pengarna kommer det fixa sig med, inget rör mig och allt är bara bra! Dessutom har jag en godd hair day, så nu ska jag bara läsa lite, gå en promenad, gå på möte och sen äta linssoppa så är min dag gjord sen.

Ikväll måste jag ringa till gullet med. Kommer nästan inte ihåg hur hans röst låter.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home