Tuesday, September 26, 2006

Höst och jag har köpt nya tajts. åttiotalet is back med stormsteg. johan är bara gos och just nu umgås jag med två hundar varje dag. kan det bli bättre? nästa lördag ska jag till linkan med helgrymt och festa runt lite med johannas läx. ska bli intressant att se henne i sin linköpingskontext, har inte riktigt gjort det förut. hg och ryd. heja heja.

ikväll ska jag jobba och imorgon ska jag jobba. harmoniskt i trappan/kårken-köket. vill bara vara ute och lalla runt i yllekoftor och promenera hela dagarna. kanske ska börja lyssna på cirkus miramar och rusningstrafik igen. det börjar nog bli dags nu.

lördags var sjuk apropå. jag var alldeles för full och det är vin på mitt golv och jag orkar inte städa utan flyr bara hem till johan. ingen bra strategi egentligen. när ska jag lära mig städa ordentligt? bläsch.

inspirerad av hela höstandan så har jag numera brunt hår. det är fint.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home