Wednesday, August 09, 2006

emmaboda

... - where popsnören talk louder than words, för att citera J.
imorgon bär det av, kl. 9, ca. måste ta mig till linköping med packning och öl och allting. mycket bussåkande blir det, men kul kommer det bli. massiva regnoväder hänger tydligen över de småländska skogarna också, till råga på allt. äh.

pga pengabrist tömde jag spargrisen, har nu en liten påse med 73 kronor i mynt. bättre än inget, mkt bättre. sen, efter helgen kommer jag vara barskrapad. johan, det gullet, sade att jag kunde få låna lite pengar då jag ligger 500 back efter att pucko-sambon inte hade pengar till sin hyra. bara jag har till kåravgift och münchen hoben blir jag nöjd.

ikväll blir det stora stora mötet med allt som ska fixas. egentligen orkar jag inte, men får väl ta tag i det ändå. ineffektiva jävlar som jag jobbar med.

johan flyttar hit i helgen, på lördag. jag kommer ha honom på bara några minuters gångavstånd istället för flera timmar med tåg. klang och publikens jubel! söndag kväll ska vi bada och mysa och han ska ta hand om mig efter det ansträngande festivallivet.

(tänker fortfarande för mycket. hoppas det går över. snart.)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home