Tuesday, November 28, 2006

äter bagels och funderar på min helg. det här är nog något jag faktiskt vill göra. it's for a good cause och geez vilka sköna människor överallt. allt från den lilla norrländskan med badplaner till stockholmaren med lejonman (Aslan!) och sen skåningen som faktiskt gjorde en del intryck. som en knäpp med fingrarna och sen satt vi bara där i evigheter kändes det som. genom får, punkband och skytteföreningar. vilken fascinerande människa.

intensivt som attans, alla dessa diskussioner, mycket ny kunskap och en inspiration att göra någonting nu. yeay säger jag för det.

har dock för mycket att göra. känner lite panik inför uppsatsen som jag fortfarande har en enorm mental block inför. blä blä blä i kvadrat. måste även ta ett tag i allting annat.

var jättetrött igårkväll, efter en jobbad sittning. kom hem till johan, fick chokladfondue. älsklingen. vill vara mer med honom, får så dåligt samvete när jag inte hinner. jobbig vecka nu. sen lättar det.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home