Tuesday, January 30, 2007

cash is king

Oh ja. och jag får snart snart stålars. typ imorgon. när allt är betalt och klart har jag ca 2000 över till mat de närmaste 23 dagarna. det låter fint det.

och oj vad skönt, så otroligt. har gått omkring som i ett vakuum och inte kunnat göra nånting. låna pengar av folk. hates it. bläh.

i helgen ska johan flytta. just nu har jag två sambos då han bor hos mig med alla sina banankartonger och prylar. föräldrar och hela kittet på lördag. nästan lite nervöst, har ju inte träffat dem på typ ett år. och han har inte träffat mina alls. måste nog ordna det här nån gång. börjar bli dags snart.

och tack sara! en gång på tusen, och det här var den tusende. oj jag är faktiskt riktigt fin!

Photobucket - Video and Image Hosting

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home