Sunday, August 26, 2007

örly mårning tajm

det är då ful-engelskan kommer fram. igår gjorde jag ett av mina fina tolvtimmarspass i valdemarsvik, slutade jobba ett, somnade ca tre, gick upp tjugo i fem och nu strax efter halv sju är jag hemma! tjoho! wihi! Ska dock snart däcka ner i min säng med duntäcket och det nya fina lakanet.

va fick jag då ut av min kväll? två salladshuvuden, två gurkor, lite ruccola och en överenskommelse om jobb även nästa sommar vilket innebär att jag kommer få den beryktade 6% på det jag jobbat i sommar-bonusen runt jul (rese-cash!). vet inte om det är före eller efter skatt han pratar om, chefen. min tjänst kanske även kommer att göras om så att jag kör administrativt i juni sen kök + beställning i juli. det skulle innebära två stora pay-checkar och mer ledning-administration, mer betalt alltså. skulle kännas schysst. isabelle flyttar upp i rang.

i vilket fall som helst så tror jag att det blir bra. sen kan jag ta mitt studieuppehåll och åka vart jag vill, för då kommer jag ha multum-mycket stålars. eller så det räcker iallafall.

söta fylle-sms är det bästa jag vet, särskilt när jag får dem sex på kvällen och han citerar pulp för mig. kärlek. (blir jag för känslo-mosig ibland?)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home