Thursday, August 23, 2007

München Hoben

München Hoben då alltså. Har man otur så är det lika upphaussat som millenieskiftet och så blir det apkallt, regnigt, man dricker sina sejdlar för snabbt och blir tokpackad innan klockan sju, missar bandet, missar bussen hem och har det allmänt jobbigt.

igårkväll var nog dock det bästa (av fyra) München jag varit på hittills. kön in till området var bara förfest och vi såg heta karlar i arbetskilt (se bild nedan) det var alldeles lagom varmt hela tiden, jag var alldeles lagom full, sahara hotnights var bra och levererade det de skulle göra även om maria i täten sade att det var en äcklig studentfest (vilket det faktiskt är ju). efter lite debatterande kom vi fram till att den blonda gitarristen är snyggast i bandet. jag träffade folk jag inte träffat på jättelänge (hc, tne) och folk jag inte träffat på ännu längre (axel från fältbiologerna och ida från umr - weird) och vi stod på borden och studentade oss maximalt mycket. det slutade inne i stora tältet, helt fullpackat, alla uppe på bord och bänkar och sjöng med till one love. det var mycket kärlek därinne just då.

sen var det buss hem och sova och sen upp till föreläsning om pcr-teknik. plötsligt är jag rik också. massa stålars bara trillade in. om mor kan få tillbaka sina pengar lite i omgångar så kan jag köpa en flygbiljett imorron, för bara 12000. det skulle vara helt avesome.

nu bildparad från ölfesten.









Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home