Thursday, August 16, 2007

Trött-isabelle är tillbaka från the trapp och har ont i fötterna. köket var lugnt, men lite smutsigt. baren var mycket öl och klämde ett finger på kapsylöppnaren.

lägenheten är alldeles tyst och det regnar ute. imorgon är det upprop och jag vill bara dra till andra sidan jorden. saknar honom tokigt mycket, kände det nu när jag gick hem ensam, att vad skönt det vore att ha någon med sig som följde en hem och hur han bara gjorde det, utan att jag begärde någonting, utan att jag frågade. att ha någon som kommer och möter en vid bussen varje kväll, det är kärlek.

hoppas på lön i morron. vet inte hur mycket det blir, men över tolv iallafall. kanske över tretton. jag jobbade ju faktiskt rätt mycket.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home