Tuesday, August 07, 2007

människor utan namn

åh jag är så sjukt trött! hela kroppen värker och är helt utmattad. sju dar i rad är fanimej inget jag gör ofta, det känns. tio timmar om dan på fötterna gör sitt till. sitter och gäspar framför datorn som äntligen har tillåtit mig att komma ut på internet. fucking jävla kuk-tele2 som av nån anledning verkar strypa internet-tillgång på kvällarna fram till elva halv tolv ungefär, och därmed väldigt effektivt stoppar mig från att kunna kommunicera med de människor jag vill kommunicera med.

träffade han den där karln på bussen som jag aldrig kan komma i håg vad han heter, han var med i n-phadderiet förut, kanske kan heta nåt i stil med andreas men är inte säker. var aptrött och ville sova, men han var på snackhumör. trevlig kille faktiskt, emmas typ till sinnet (dock ej utseende), frilufsig och grejer. pratade om segling och sånt, trevligt att fördriva tiden.
(se där! träffar en människa som jag känner flyktigt och blir helt överlycklig över att prata om normala saker som inte rör jobbet! jag har blivit helt störd den senaste månaden och inte träffat nån jag känner knappt på evigheters evigheter. kommer bli helt konstigt när man plötsligt är tillbaka i normala umgängeskretsar efter sommaren).
folk slutar jobba nu med, sista dansen med disco-sara igår och lovisa med de brända skinkorna sade hejdå idag, och chef-sara i går med faktiskt. lite trevligt har det nog faktiskt varit.

imorgon (om en halvtimme) är jag ledig! emma ska ha hit nån karl och jag ska städa en massa! samt tvätta. samt vila. samt köpa ett headset och gå till biblioteket samt köpa mat. skulle kunna göra en jättelång lista men screw it. tillbaka till de brittiska tv-serierna istället.

och, facebook är nya lunarstorm. är dessutom helt hooked på det. lite pinsamt känns det nästan som fast helt ok. undrar hur lång tid det tar tills fjorton-femtonåringarna tar över och alla normala över tjugo överger skiten.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home