Sunday, August 05, 2007

pengar pengar pengar

Talade lite med accountant-Larry idag och tydligen är det ingen som vet vad det egentligen var som hände när det blev den där diffen i kassan. Jag kan inte minnas att det hände nåt speciellt på campingen den kvällen, helt normal julikväll och sen räknade vi kassan och gick hem. sen vart det en diff på 1600. någonstans gick det fel, ingen vet vart och jag kände mig riktigt orolig över det där, vill liksom inte förlora jobbet för något jag inte vet vad det var som hände. Iallafall så sade accountant-Larry att de har kollat på det, men ingen fattar riktigt men att de inte misstänker mig för något eftersom det inte hänt fler kvällar då jag jobbat. känns ju skönt, men det ligger ändå lite och gnager att de skulle kunna misstänka mig väldigt lätt eftersom det var jag som hanterade pengarna. bläh. så typiskt att det skulle hända min första kväll som ensam etta.

iallafall. jag har inte pratat med mr australien på länge nu känns det som, och inte imorgon heller eftersom mitt internet valde att lägga av under den timmen han faktiskt var online och sen ska jag jobba sent imorron + vanligt jobb på tisdag. på onsdag ska jag ut och köpa mig ett headset och sen ska vi prata massor mycket om allting och bara tramsa och gud vad jag saknar honom och det är alldeles tomt i min säng och kuddarna luktar inte som honom längre. jävla skit. men sätter mitt hopp till jul. kanske skulle jag köpa en trisslott och vinna 25000? det skulle sitta lägligt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home