Wednesday, August 08, 2007

vin, vill ha mera vin

Åh! har druckit ett glas vin och tittat på när emma gjort vegetarisk lasagne och bara haft det mysigt. lediga dagar is the shit. har skaffat mig ett nytt headset och pratat (länge, och precis så bra som jag visste för jag saknat honom!) med david även om det skulle räckt med att installera om skype, jaja, nu har jag ett headset iallafall. micken kunde bli lite meckig ibland.

har gjort den där blandskivan jag ska skicka till honom. lite klassiker lite bra låtar och ett par dansanta. har även gjort världens finaste omslag. det är kärlek (mycket kärlek) i det. vill ut och dansa, dra på mig skinande kläder och dansa bort en del av natten. nästa vecka ska jag och sara iallfall bli fulla i en park.

det är fint och städag. jag har skrubbat badrum. och köksgolv (på alla fyra med en handduk eftersom moppen är trasig). vin och sommarkvällar åt folket.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home