Wednesday, August 15, 2007

Aurora darling

Sara har precis åkt, efter ett par dar här. har varit rätt gött med lite ledigt och avslappnat även om gårdagen var helt otroligt slö. Har iallafall köpt finsittningsklänning (ha, vi köpte likadana!) och en ny helt fab brun polkadot-bikiniöverdel. bortslösande av pengar som jag egentligen inte riktigt har efter att emma fick låna 900 men det löser sig. fick csn-ansökningspapper i morse så det är inskickat och klart om än lite sent, börjar ju på måndag.



måndagskvällen var mycket fin. irländsk öl och aurora med the strokes och allmänna blandskivor på en filt i parken och sen promenad och bada fötterna i strömmen. längesen med såna kvällar och det var riktigt längesen jag bara umgicks med sara.


ikväll börjas det, 3cants-festen på trappan och jag ska köra lite bar. vill nog köra portabar då jag inte är helt haj på drinkblandning men det får bli som det blir. lars winnerbäck i högtalarna igen och jag borde få lön snart. 13000 direkt in på mammas konto, sen påbörjas det stora sparprojektet, jag ska till australien!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home