Monday, September 24, 2007

Efter att noggrant ha övervägt min ekonomiska situation den närmsta månaden så har jag kommit fram till att fan, det ser ju ljust ut. nemas problemas. jag ska hem två helger och får biljetten betald, kalaset den trettonde står dögrymt för och sen är det bara att käka kikärtor i tre veckor och så är oktober slut. november är en helt annan femma för det är ju då det riktiga sparandet ska ske. men det blir bra. tror jag.

beach 2007 däremot har gått åt helvete de senaste två veckorna med gratismat och förkylningar. har ju inte kunnat träna nåt. jag har 84 dar kvar på mig att komma i mina jeans. piece av kaka.

om pengarna bara kan ta och dyka upp nån gång så jag kan gå och köpa schampoo och andra bra saker. jag vill ha mitt hår rent. inte smutsigt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home