Thursday, October 18, 2007

don't wake me

Imorgon har jag en glorious sovmorgon, alldeles oplanerat. Den där uppsatsen vi skulle skriva som jag i måndags bitchade sjukt mycket om till alla som orkade lyssna blev liksom bara klar, idag, innan lunch. allt föll på plats med texten, lay-outen, sammanfattningen och abstractet. och så vart det klart. 15 sidor. effektivt arbete på min ära. grisar är tydligen vansinnigt intressant eftersom det verkar vara så kul och gå så fort att skriva om dem.

Imorgon har jag även tusen saker att fixa. Prata med björn, handla mat, tvätta håret, träna, städa, diska, planera lördagen, fixa och dona. menyn (dvs snittarna) är färdigplanerad så det är skönt.

har varit en lugn vecka. har läst en bok, chillat, tränat lite (beach 2007!) och såna därna grejer. nästa vecka kan bli hetsigare dock. slutskede av kursen, personalfest, födelsedag, hemmakalas o.s.v.

igår var det exakt två månader, datumvis räknat. 17:e oktober till 17:e december. ingen tid alls tills jag får träffa min älskling.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home