Wednesday, November 28, 2007

be there waiting

idag är kings of leon bäst i världen. nåt med basslingan i den här låten. och trummorna. och liksom hela helheten. att jag missat den här skivan, det var ju längesen den kom.
dagens låt iallafall. On Call. Dock bara länk, men klicka vidare ändå. fantastisk är den om den inte är tidigare känd för de enorma antal besökare som trillar förbi här.


Idag är det lite bättre. har inte brutit ihop på nåns köksgolv på flera dar, det känns lite ljusare liksom och så är det så där kallt ute så att jag tror att jag måste leta upp varmaste lovvika-vantarna och blåa mössan när jag går på promenad.

det har varit VFU idag. vägledar-åsa har haft mycket att göra och lämnat mig ensam med klassen tre lektioner i rad, fantastiskt. har varit riktigt bra faktiskt och att hon känner att hon kan göra det. det är skithäftigt. om 18 dagar flyger jag till australien. det är också skithäftigt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home