Sunday, November 04, 2007

Lördag kväll/natt

Börjar bli riktigt bra på det här med late night publishing eftersom jag nu två dagar i rad kommit hem så sent så sent. Omoraliskt tycker vissa, men andra tycker det är helt ok. Öl sabbar dock min beach 2007 som ändå gått helt åt skogen. Jag förstår egentligen inte. Tycker jag varit rätt duktig med det, men det har liksom inte gett resultat. Men skit samma. Jag har en pojkvän som älskar mig. Och idag är det ett halvår! Whinade en hel hel massa i förra långa posten, men idag är det verkligen ett halvår! Ringde honom förut, ett mobilsamtal är det värt, även om det kostar 50 spänn för knappt tre minuters samtal. Australienland ligger långt bort. hihi. Ett halvår. Hade även ett samtal med Emilie om detta. Hon sade att det märks på båda två, att det är som jag säger. Karln ska bli far till mina barn, klart han ska. Även om det inte händer nu. Våran scare i somras var aningens jobbig. Försenad mens i tre veckor kan göra vem som helst nervös. Men om några år, när vi ordnat upp våra liv och lever i samma land. Då blir det bra. För så kommer det bli. Inga doubts om det. Fan vad häftigt. Älskade älskade han.

Halloween alltså. Jobbade först, sprang omkring och fixade mat. Smidigt gick det och klara tidigt blev vi och sen klev jag i outfiten och klädde ut mig. Pyjamas blev det, som sagt. Smidigaste, enklaste, skönaste jag kunde komma på och det funkade. Bästa utklädnaden nånsin. Eftersom jag vanligtvis inte sover i mkt kläder alls så blev det faktiskt en utklädnad också.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej bejb!

Låter som om ni har något riktigt riktigt fint! :)
När är det du åker?

Innan dess måste vi ha en fika du och jag. Massa varm choklad och bullar i Norrköping? Låter bra enligt mig! ;)

puss Johanna

4:07 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home