Friday, November 02, 2007

We are the Pipettes.

Det finns en chans att vi ska gå och se Pipettes borta i Australienland. Tydligen spelar de i hans stad 2:a januari. Eftersom jag är den fjärde medlemmen så är det klart att jag vill se dem! Mycket hellre än José Gonzales faktiskt. Får jobba lite på karln angående det här. De är ju fantastiska och skitsnygga och är allmänt apbra och sådär.

Vad jag avskyr idag: hemsidor som inte funkar i firefox. Varken SMPJ eller Pipettes sida är särskilt funktionell i firefox och jag vill inte använda explorer. tycker inte om det efter den här avvänjningsperioden. Mina pojkvänners fel.

Oh, en av killarna i syrre-grabbarna-grus är från Mullsjö! Jävla ställe att komma ifrån. JObabde igår, mina ompulningar i rutinerna (dvs käka jävligt fort, förstek massa burgare) gjorde att det gick så mkt smidigare. Så ska jag göra varje gång jag jobbar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home