Friday, October 19, 2007

cupcakes! i miniatyr! (nu med bilder!)

Igårkväll kunde jag inte riktigt sova utan låg istället och funderade över idén att servera tårta på kalaset. Kom till slut fram till att tårta är överskattat men sötsaker är uppskattat. in kommer chokladdoppade kokoskakor samt minicupcakes. även de doppade i choklad, men jag har ett helt gäng som ligger och väntar på en creamcheese-frosting imorgon. det kommer att bli helt fantastisch. Jag är bra på att baka. minicupcakes är den bästa idén ever dessutom. släng upp ett gäng knäckformar och klicka smet i en halvtimme, sen är det bara att köra. helt yum! ser det ut.




Har även rört ihop en skål med sjukt god hummus. det var åratal sen jag gjorde egen hummus, så det är trevligt att märka att jag still got it when it comes to vitlök och olivolja.

Auroran står på kylning i kylen. bara att vänta lite nu typ. och städa lite kanske.

David har skickat sitt paket, får det om någon vecka! Hans feel-good-födelsedags-box är påbörjad, men inte klar. Guldlåda, glitterlining. Fast det enda som ligger i just nu är hemgjorda love-vouchers. det kommer att bli så fint så fint.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home