Thursday, November 15, 2007

This is norrköping en dag i november

och thank god for det

nåt måste lysa upp alla mina dagar, och vad är egentligen bättre än söta engelsmän med rött hår när biljetterna till kultiration är slutsålda? det var kallt idag, så där att det bet i kinderna som rosigt stramade till sig när jag gick över bron vid drottninggatan (älskade kalla vinter). hittade något av det sötaste i klotterväg jag sett i hela mitt liv innan jag käkade kokosmjölksoppa till lunch och korrekturläste hela eftermiddagen.

sen gick det lite åt skogen och jag var tvungen att jobba, men så hörde jag den här på radion när jag skurade golv och den blev så tveklöst dagens om inte veckans låt när nu kultiration gick åt skogen. älskart. refrängen med alla stråkar och att man bara hoppar litegrann i smyg och ler och är glad.

imorgon är det tydligen fest på luntan 24 + after school på trappan, och jag ska lyssna på patrick wolf hela dan och tvätta håret.

titta på det här! och titta igen! kanske en gång till, sen kan du ladda ner den och lyssna hela dan.



(The magic position - Patrick Wolf)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home