Sunday, December 16, 2007

late night sober-bloggande

och ja, just det. om tre timmar är det ett dygn kvar tills jag lämnar norrköping för australien-land och David!

Jag har slutat skriva latenightlovefyllebloggar om honom men det gör inte att jag älskar honom mindre. Rensade ur plånboken lite förut, för att mitt bibliotekskort från Norrköpings Stadsbibliotek behöver inte besöka Melbourne. Ur föll en liten pappersbit från Åhlens parfymavdelning - och hela våren bara var där igen. Jag satt där bara blundande och andades in det en stund. Alla gånger jag var där, när jag knackade på, tjuvringde och han kom ner och öppnade. Hur vi knappt hann stänga dörren innan det bara var vi och inget annat spelade någon roll. Hela våren med grillfesterna och bara han, bara david.

snart kommer jag darling. två dar till.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home