Tuesday, January 29, 2008

if i think at all i think this feels nice

Spännande saker de senaste dygnet: igår började skoldagen bra med att min vägledare lämnade mig ensam med 20 14-åringar på en mattelektion och var tvungen att gå och titta på en film från övervakningskamerorna då det varit slagsmål på morgonen. Dagen fortsatte ännu bättre när han inte hade tid att prata med mig på hela dagen så att jag kan göra uppgiften ordentligt. Fast smörgås kan jag låtsas att jag är ialllafall och det hoppas jag att åttondeklassare kan också.

Amazons MP3-skivor är limited to U.S. purchases only, jävla skit. Hur fan ska jag nu få ta på Live At McCabes Guitar Shop? Den finns ju ingenstans och när jag försöker köpa den lagligt får jag inte för att jag bor i pyttesverige. Inte för att jag vill bo i USA, men jag vill lyssna på Chris Smither iallafall.

(You can't really understand the depths of desire until you find something that's truly bad for you)



övrigt i världen så har ett elvaårigt kid haft en bomullstuss i örat i nio år. Fan vad äcklig den måste varit när den trillade ut. Mår lite illa när jag tänker på det.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vill du verkligen ha låtar med Chris Smithers ifrån McCabes Guitar Shop? Jag har laddat ner en låt som heter Killing the Blues (Live at McCabes Guitar Shop). Måste poängtera att den är högst olagligt tillhandahållen.

Ps: Jag hittade hit med hjälp av den döva 11:åringen.

5:10 PM  
Blogger Isabelle said...

hey, hittade den iallafall tillslut, fick visserligen gå den lagliga vägen men plattan snurrar i min winamp nu. men tack ändå!

5:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Här har du länken till den lagliga portalen om du vill köpa den en gång till eller några andra plattor.

http://www.emusic.com/album/Chris-Smither-Chris-Smither-Live-At-McCabe-s-Guitar-Shop-03-14-2-MP3-Download/10827479.html

Lev väl!

5:23 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home