Thursday, January 24, 2008

Undies.

Idag har jag shoppat lite mera. Fluortabletter med lakritssmak och underkläder. Två BH-ar. Jag har gått runt till varenda affär i hela stan och provat minst trettio bh-ar känns det som. Alltid är det något fel, främst i hur de sitter, jag har nästan gett upp mina försök att hitta en bh som sitter bra som inte är ful. Jag har mina favvosar från Lindex, men de är inte direkt underkläderna att slänga på sig till festen tyvärr.

Jag gick in i en sloggiaffär, de säljer även Triumph. Way over min prisklass, men de har rea. Första BH:n jag testade var som en epiphany. Är det såhär det ska kännas? Eller inte kännas. Har haft på mig den hela kvällen och den märks inte ens. Den är bara skön. Varför har jag letat på HM i alla dessa år för?

Ekonomi borde inte få spela in varje gång jag gör ett val. Från och med nu så är mina bhar en prio, eller så fortsätter jag shoppa på rea. Ska nog kolla twilfit imorgon. Gud så skön den är. och så heter den "Amourette". Hur sött är inte det? "Amourette". Låter som en ung nästan pre-pubertal fransk konkubin.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home