Saturday, February 02, 2008

.
fy fan rent ut sagt alltså.

trodde aldrig jag skulle bli så gammal att jag ringde störningsjouren men nu får det fanimig vara nog. klockan är tre! jävla helvetes människor, jag vill sova!

Uppdatering: Klockan blev närmare halv fem innan det blev så tyst att jag tillslut svimmade av eller något för att jag var så trött. 06,45 ringde klockan. Tvätt-tid. + mensvärk vilket betyder värktabletter en masse. Natten som kommer ska jag vara världens bästa bartender. Kommer på åt helvete, men jag kan åtminstone säga och vara helt helt ärlig att det inte är det minsta mitt fel utan mina jävla mongogrannar som inte kan visa respekt och vanlig jävla hänsyn klockan fyra en morgon. Hoppas alla stannar hemma alternativt blir så fulla på förfesten att de däckar eller inte blir insläppta. Och att vi städar på en trekvart och får gå hem klockan fyra.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home