Monday, February 04, 2008

Frustration

.
Daniel Radcliffe är singel igen. Då kanske han kan göra något åt den här religiös-erotiska fetischen för hästar han har. Hans 22-åriga ex menar att de måste vara realistiska. Jag förstår henne. Hur bra kan en 18-åring vara i sängen? Eller det rent intellektuella utbytet. Intet ont om tonåringar, jag gillar lammkött, men inte fan skulle jag ragga på nån som nästan är född på nittiotalet.

Noterat under veckans minst förvånande. Trodde nån det skulle funka. Återföreningar av från början fejkade band känns bara än mer fejkat. Nittiotalet var ju en sak, men då hade folk i allmänhet dålig smak.

I övrigt så har jag utvecklat en stor känsla av frustration egentligen utan egentlig anledning förutom att jag ibland inte riktigt pallar med mig själv, men det är sånt som händer. Har hänt mig förr och det går över. Men det är rätt gött att vältra sig ett par dagar och gå omkring och dra repliker från Robin Hood-uppsättningen från för flera år sen.

- Jag blir så frustrerad. Varför kan ingen göra som JAG vill?!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"kom nu min lilla PULLA så går vi och lägger oss" är min egna favorit från samma uppsättning...

1:20 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home