Friday, March 07, 2008

There will be blood

.
Vi hade ett val på No country for old men och There will be blood igår. Fick tillslut lägga mig, de andra ville se There will be blood och jag hade ju redan sett NCFOM. Men åh. Lång. Tråkig faktiskt. Säkert en helt fantastisk film i många aspekter men jag gillade den inte. Hade mycket hellre sett No country igen. Det är en riktigt bra film.

Ibland går mina åsikter isär med kollektivets och ibland är de helt likadana. Med There will be blood går de isår. Näe, säger jag. Inte årets film (men så fick den ingen oscar för det heller.).

Idag är sista dagen på VFU, ikväll ska jag jobba, imorgon ska jag läsa och skriva hela dagen och bli klar med VFU-uppgiften. yeay. Nästa helg åker jag til fjällen och bryter varenda ben i kroppen. Jag ser fram emot detta med fasa.

Har Youtubat på Fantomens brallor, men hittade inget, så idag blir det ingen dagens låt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home