Friday, May 02, 2008

Gubben grå på semester

Jag lyssnar alldeles för mycket på Baby its you, men det är ju en sån sjukt fantastiskt låt, den seglar upp mkt fort på mestlyssnadelåtlistan. Men det gör ingenting.

Tentan, version 2.0 är överstökad sen ca 36 minuter tillbaka. Det kändes mycket bättre p.g.a. 1) Jag kände åh vilken rolig uppgift när jag läste den. 2) Jag refererade till kurslitteratur vilket jag inte gjorde alls förra gången. 3) Jag utnyttjade tiden. Inte hela vägen fram till lunch, men tre timmar iallafall att jämföra med knappt en och tjugo förra gången. 4) Jag läste igenom och kollade noggrant innan jag lämnade in.

Så där satt jag med min termosmugg med kaffe (måste diska innan emma blir tokig på att den luktar kaffe istället för te) och mina små morotsstavar. Bra start. Idag ska jag på lunch med Yvonne, fika med Skåne som är i stan och jobba hela kvällen. Ska även jobba imorgon och nästa onsdag, det blir 12 poäng på periodens första vecka, bra start även där. med my alla gångerna.

fina tider.

fast det är lite grått ute nu. det fantastiska strålande solskenet har åkt på semester några dagar vad det verkar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home