Monday, July 14, 2008

Dagens kändis

Idag stövlade Daniel Breitholtz eller hur han nu stavar det omkring i Grännäsparken och smygtittade på när Valdemarsviksoperan övade inför Carmen som har premiär nu på lördag. Sen köpte de glass på campingen. Så spännande var det. Mina små receptionistkolleger blev helt till sig. Jag tycker fortfarande att Roy Andersson ger honom storspö, men det är tydligen bara jag här. Jaja.

Imorgon har jag ledigt. Och på onsdag. Hallelujahmoment (mycket idol idag). Herregud, vad skönt det ska bli. Helt overkligt att vara här hela hela tiden. Igårkväll trodde jag att jag skulle skrika högt inne i köket nån gång runt halv nio när det var riktigt stressigt och det knappt gick att andas för att det är 34 grader varmt och fullt av fritös- och stekbordsångor. Kvällen innan det snäste Sara tillbaka när jag stressnäste åt henne och resultatet av det blev att jag satt och grinade ute på toa. Kalla det hormoner, kalla det att tillbringa 14 timmar om dan på arbetsplatsen och att bo i en liten husvagn. It all came to me och sen satt jag där. Men två dagars ledigt utan att behöva tänka på det. Yeay. Igår nöjde jag mig med att sparka sönder kartonger på lagret. Aggressionsuttömning. Det behövs.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home