Monday, February 23, 2009

Saker jag gjort de senaste två dagarna

Skrivit tre stycken brev, till mormor, mor samt storasyster och postat dessa tillsammans med jul-dvd:n + ankan till Julia.

Varit ledig och läst läst läst om kostdebatten. Jag vet allt om kolesterol, insulinpåslag och sånt tjafs nu.

Varit helt helt kass i magen, jävla skit (!). Kollektiv ansträngning här hemma, david lagade kyckling med sesampasta och vi reagerade båda två, har nu slängt sesampastan p.g.a. vi tror att den stått för varmt och härsknat och blivit dålig.

Diskat och helstekt kyckling i ugn, den däremot blev SMASKENS och apgod.

Idag jobbar jag + gymmar, det är squats och deadlifts day med 3 reps vilket innebär tunga vikter som fan. yeay. 11-close kan vara min favodag, för då slipper jag totalt bry mig om the bain-marie och kan bara laga mat liksom.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home