Thursday, June 25, 2009

Kal P.Dal och ajg

Gav mig ut i höstrusket (tio grader strålande sol) för att köpa ett par jeans, mina andra är förstora. Mina bra jeans kan jag dra av utan att öppna, de kasar ner även med bälte på. Irriterande. Hade bestämt mig för att jag behöver nya jeans, sen ska jag spara resten av stålarna tills jag drar hem tills sverige. 100 dollars kunde jag lägga ut, kanske lite mer, inte dyraste jeansen, men nåt ordentligt.
Jovisst, jag är BRA på att göra vad jag tänker att jag ska göra.
Kom visserligen hem med ett par jeans (billiga mörka 39-dollarsstretchjeans från Jay-Jays) och sen de här:
a.

Jag suger på att inte köpa nya skor, men de är ju helt helt fabulöst oemotståndliga. Det är jag och Kal P.Dal.



(videon är inge bra men den var den enda jag hittade)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home