Monday, June 29, 2009

unstoppable

igår köpte jag ännu en housedjmixskiva för att lyssna runt på.
kommer på att jag gillar mina jobbmates mer och mer, vi hade disko i köket i lördags (och det var helt SJUKT vilken annan stämning det är när michael inte är där, det var busy as men det var bara lugna puckar och ingen panik, fantastisch)och jag kommer sakna dem. alllihop. utom kanske pauline. henne kommer jag INTE sakna.

Idag är det 29:e juni. Om 17 dagar lyfter mitt flyg hem. Det känns som ett par veckor sen jag kom hit, men har varit här nästan ett år. Det har gått alldeles för fort, det är alldeles för mycket jag inte har hunnit göra. Men allt är klart i sverige, kursen kirrad, lägenhet fixad, tågbiljett arlanda-fkp köpt, förrådet uppsagt, mamma har tillochmed bestämt mat till dagen jag kommer hem.

Åh australien det har varit ett fantastiskt år. going-away at cabinet den 11:e först, och den kvällen bryr jag mig inte ett dugg om kolhydrater, jag ska dricka cocktails. kanske inte i gröna klänningen, vi får se. nu ska jag lyssna på trentemöller.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home