Saturday, October 24, 2009

ska ha ett sånt därnt vuxet kalas utan alkohol och såna grejer.

igår fyllde jag år, y'all och nu är jag gammal som gatan, mossig, ancient etc. *tant* ja menar, nu äger jag ju ett par fårpälsfodrade curlingkängor, bara en sån sak *loves it* mina fötter ska fan inte frysas sönder i några trendiga ballerinor i december. *stolt o vuxen*

fyllepartayet får vänta tills jag fyller trettio ey.

reflektion från i går, promenad med hund i skog och det var kallt coh rått och jag hade tre tröjor på mig varav två fleecetröjor och alla färger gick i brun- eller gråskala och kondensen/regnet droppade från träna och jag plötsligt MÅDDE JAG BRA dammit. jävla stress som legat som en blymössa på mig senaste tills jag tog beslutet i torsdags att nu PALLAR jag inte mer norrpan, förfan. änyway. igår kunde jag slappna av, för första gången på länge. det är lite ångest över att jag måste åka hem imorgon igen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home