Sunday, January 15, 2006

det vackraste jag läst om kärlek idag är nog virtanens blogg, faktiskt. brukar mest tycka att den känns lite småpretentiös, men det var fint. brukar känna precis så själv.

emmas inflyttningsfest igår alltså, i helt fel kläder, kände mig uppsvälld och mensig och som en smurf i blåa strumpbyxor. helt fel. och det första jag gör när jag kliver in är att riva ner jackhängaren med tusen miljarders jackor på. blä. men det var en riktigt bra fest, tokmycket folk, vin, yoga i köket och lina blev jättefull och skvätte vin i ögat på mig. guskelov orkade jag inte med utan gick hem och sov istället. vaknade med mensvärk idag. nåt måste man ju lida av nu när jag ju inte blir bakis. jaja.

filmorgie hos frippe, ghost world är fortfarande lika bra och jag vill ligga med steve buscemi.
pete bara pluggar. tentor imorgon, stackaren. sen kanske vi får umgås lite. quality time åt folket.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home