Saturday, December 23, 2006

lugnet lägrar sig över millomgården, ute på landet där allt är stilla och frid. och totalt beckmörker. tur att jag var vuxen nog att ta med reflexvästen hem, annars skulle jag dö av första bil som åker förbi utan att se mig, där nermejad i diket.
tågförseningar åt helvete idag, jag kom hem ungefär kvart i tre, preliminär ankomsttid hade varit ca kvart över tolv. ansträngande vill jag lova. har varit uppe sen tjugo över sex.

paradvåningen lämnad i någotsånär fint skick. mitt rum är ett katastrofområde, men det är standard nowadays och ingenting att egentligen lägga så stor vikt vid. myset igår blev nån fantastisk blandning av helt otroliga saker och en stor mängd portvin och cigaretter. bra kväll så det förslår, och det var inte ens jobbigt att gå upp i morse, trots den okristliga tidpunkten.

snabb re-cap av de senaste veckorna: skola, julfest (ojoj, dansa i fina klänningen och högklackade skorna i konstsnön på lilla dansgolvet. mariah carey och slagsmålsklubben och fantastisk fest med julkulor i öronen och glitter runt halsen. upptryckt mot väggen i dj-båset av en viss herr jonsson. varför händer sån här mig jämt när jag har pojkvän? i don't get it), julklappsinköp som faktiskt gick över förväntan m.m.

och nu sitter jag här, i väntan på julen och fikan med tjejerna imorron. allihopa! yeay! utom kristine då som är i thailand och härjar runt. ditcha oss på det där sättet. vad är thailand mot lilla blå liksom?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home