Sunday, February 04, 2007

Trevlig helg. Efter schysst fredag på Trappan, med tillfälligt inhopp bakom baren så sov jag för lite och tillbringade i princip hela lördagen på IKEA vilket resulterade i ett nytt möblemang för karln och gardiner och duschdraperi för mig. Mkt bra. Vågar dock inte riktigt kolla in mitt bankkonto, men egentligen bord det inte vara några problem. jag har dragit över min budget med ungefär 200 kronor, men jag klarar mig nog.

Veckan som kommer-grej är Primal Scream. Fick ju rådet av en norrman jag känner att lyssna på dem så jag tänkte att jag kanske ska göra det nu då. Hittills låter det bra.

Karln bor långt bort nu. nästan so distansförhållande, 20 minuters gångväg. Livet är hårt.

Dagens projekt: Afro-Aerobics med marteijna och emmy. nästkommande veckas grej utöver Primal Scream: VFU. OMG. Fem jävla veckor. toknervöst, men hoppas att jag får tid att göra mitt lilla projekt. det skulle vara kul.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home