Thursday, March 22, 2007

Helt oinspirerat. Jag har bättre saker för mig.

Men iallafall. två av tre seminarier gjorda, även om jag inte kommer få godkänt pga icke inlämnade saker. jag ska rodda upp ett samarbete mellan en australiensk och en svensk skola (tack david!) och allt kommer att bli så fancy så det inte finns. jag har fått stålar, vilket är skönt. ska foxa en svart kofta om detta finns att uppbringa någon stans, eller kanske klippa håret istället? börjar nästan bli dags. egentligen vill jag inte jobba ikväll, men det kommer att bli fett nice. precis som lunchbaguetten i magen. tokigt gott och sen blir man inte hungrig mer på två-tre dar utan mår mest illa pga skagenröran. Mmmmmmm......

tajt-brallorna på. skiter i om det blir valk i midjan för jag ska tammefan ha dem iallafall, lovely pants. snick-snack säger jag och tar en promenad och lyssnar på söt skotsk slyngelrock med vissa inslag av aussie samt även elton john. höjdare det där.

får urges igen, att dricka tokigt mycket öl, dansa i korta korta kjolar och gå midnattspromenader längs strömmen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home