Monday, March 12, 2007

Gosh, det här är ju helt lovely. Har just blivit kär i ett australienskt band (the drones) vars sångare har den över-sexigaste röst jag hört på mycket länge! Oj, hur har jag klarat mig utan detta?

Är än så länge bara på spår 4 av the Aussie-cd, men det bådar gott. spår 1 var fint och bra, stämningsfullt. två och tre gick inte av för hackor heller, men alltså, den här låten! Geez som jag säger ibland. Den här ska jag lyssna mycket på.

Fin fika iallfall, han hade inte lyckats bränna skivan så jag fick låna med hans mp3-spelare för att ordna det. och nu väntar jag bara på review av min svenska dubbel-cd. tokigt mycket kaffe och brallor i rätt storlek, finally.

johan tog hand om mig idag, ringde och sjukanmälde mig. låg i soffan fram till fyra och tittade på harry potter med emma och han kom med glass till mig och var mysig och härlig. vet inte om jag pallar vfu imorron heller, har äcklig hosta och är fortfarande riktigt trött.

den här låten var verkligen riktigt bra. Yeay!

dessutom är det vår ute. var 13 grader och sol i eftermiddags. reasons to smile.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home