Monday, March 05, 2007

Swebus är sega. Men johan är tillbaka från listerby!

Helgen blev lite märklig så att säga. Lördagkväll på trappan, hej och hå och ensam diskplockare trots bra med folk och det blev en hel del spring. höll på att säcka ihop runt halv två, men det ordnade sig sen. spyor, slagsmål, gripanden, fylla och fan. helvetes människor vad de håller på. fulla människor är trögast i världen och har så svårt för att fatta såna enkla saker som att flytta sig en halvmeter för att släppa fram tjejen med en back full med deras tomma glas och flaskor. sen ser de snarast förnärmade ut att jag råkar nudda dem när jag går förbi. för jag jobbar ju bara där. tokighet framkallas snarast liksom.

sen blev det öl, guitar hero och pepparkaksdeg innan insomnade ca halv tio på morgonen för att tre timmar (sovandes med linser) senare bli väckt av emma och jag kommer på att just det ja, jag skulle visst vara på trappan idag med och städa. kommer dit trekvart försent och det stora projektet är köket. klockan fem kommer jag hem, insmord med smutsigt skurvatten och frityrflott. yummy. iallafall så är ny fritös + stekbord installerade vilket känns som en lättnad efter hela hösten med de gamla prylarna. tydligen ska de säljas nu.

australien-band-mail idag tydligen, ska bli spännande.

imorgon ska jag prata med min studievägledare om min framtid. även detta ska bli spännande. vad fan ska jag göra av mitt liv nu då. biologi/engelska för högstadiet? kemi och fysik får jag iallafall inte läsa pga avsaknad av fysik b. livet är hårt och snickarna har varit här och tagit ner våra dörrar för att fixa till dem och mitt rum ser inte ut som sju svåra år utan snarare 617 svåra år och det är inte direkt snyggt att titta på med kläder överallt och en jävla röra. jaja. de kan ju berätta historier för sina fruar sen om det hemskt stökiga rummet de såg när de jobbade idag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home