Sunday, February 25, 2007

Ha! Karlar är så jäkla lätta. klassiska receptet: var intresserad, skratta på rätt ställen, titta djupt in ögonen och rör vid honom lite "oavsiktligt" då och då. sen är det klart. funkar även på killar från Australien konstaterades igår.

Mitt aussie-ragg var trevligt och om jag hade haft lust med det hade jag inte gått hem själv igår. Men det hade jag inte lust med.

iallafall: Helgrymts fest gick bra! emma flippade lite i början och det var mindre folk än vi trodde, men allt flöt på smidigt och jag hade iallafall jättekul och det var fiskar överallt.

idag har jag köpt grymma skor och ätit glass. det var en bra helg. med chokladsås.

och jag var het med knallgrön ögonskugga! måste jag ha oftare.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home