Friday, February 16, 2007

Men för i helvete. ibland blir jag så frustrerad på världen och alla dessa gnälliga jävlar och jag vet inte vad och just nu är jag ensam i lägenheten och det är skönt för då kan jag låtsas-vara nyttig och sånt och emma drog till stockholm med sina brudar och imorgon ska jag dra till linkan med mina brudar och ha en hejdundrande lördagkväll och hej och hå.

lotta var magsjuk så idag har jag haft en massa lektioner. skitungar. jag tycker om dem, men just idag har de varit asjobbiga. igår hade vi snöbollskrig som sagt. mkt tillfredsställande att kasta snöboll i ansiktet på de värsta grabbarna. NO:n gick dock bra, intro och förkunskaper och bla bla bla. disco på klassens timme och sexiga elvaåriga tjejer som dansar. (stört)


ska dricka aurora imorgon. degenerering av mitt liv tillbaka till gymnasienivå och billigt svartvinbärsvin. vill åka till köpenhamn. det är rätt mycket sånt där nu. en resa kanske, nånstans, bara ett par dar. nånstans som tar längre tid än en halvtimme med pendeln.


häpp. jobbade igår. emma var kul. okontrollerat fniss och semlor och andra sköna grejer.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home