Sunday, February 04, 2007

sure babe, i'll take you home....

upprymdhet a la grande och jag har ingen aning om varför, kanske var det det hemskt uppiggande träningspasset med härlig instruktör som gjorde susen. befriande på nåt sätt, och håret är rätt svettigt och badkaret ropar på mig med hög röst så snart ska jag omfamna vattnet och bli ren. pretto och hej och hå.

miss li åt folket och allt blir bra på de sena kvällarna. vill gå ut och hångla upp främlingar mot väggar eller kanske stolpar och titta på himlen och snöflingor.

nöjer mig nog med att ta ett bad.

imorgon ska jag läsa hela dan, lyssna på primal scream och kanske casiotone for the painfully alone + lite annat elektroniskt samt laga fisk. vet dock ej än om det blir fiskgryta eller stekt fisk. groddarna tar sig i skåpet och kanske att vi kan sätta vin uppe i förrådet? inklädning av tunna för att skapa icke-drag och rumstemp måhända. får se. även FF-möte imorron. söt-marteijna och tjejerna.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home