Wednesday, February 07, 2007

Dagens rätt blev pastaröra med tonfisk. Helt ok måste jag säga, med lite smält ost på. Dagens träningspass blev afro-aerobics och det var en massa folk där jag kände. På söndag är det vanlig aerobic, men det funkar det också, så länge koreografin inte är för svår.

Första dan på VFU. Spännande att höra att de hört att jag inte ska vara där. Lite scary just nu. Fältmentor-Håkan skulle visst prata med någon ikväll om det här, så får vi se. Schyssta puckar om de säger att jag inte får fortsätta trots allt jävla tjafs och hej och hå fram och tillbaka. De jävlarna isåfall! De kan inte sabba allt bara så där tycker jag inte. Blä.

på fredag blir det härj. längtar lite. vill även ha en karl här. tror han är och tränar.

veckans genre är nog elektroniskt. har blivit mycket sånt de senaste dagarna samt lär bli även framöver. har haft musikaliskt utbyte med kristine. sånt tycker vi om. skicka låtar fram och tillbaka och hej och hå. mest four tet och junior boys. och casiotone. den underbara mannen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home