Tuesday, February 06, 2007

Blir tokig på jävla småstads-mentalitets-Norrköping. allt är likadant hela tiden ocb jag gör inget för att det inte ska vara det heller och jag är TRÖTT på det, vill dansa och dricka vin med roliga människor men jag sitter där på trappan hela jävla dagarna och dricker kopp på kopp kaffe och kommer aldrig därifrån, och jag älskar vissa av dem men det där stället drives me bara helt galen just nu. vill härifrån ett tag eller så är det bara att det är vinter och slask hela tiden som jag hatar och att det aldrig är sommar så länge som jag vill att det ska vara sommar utan bara slask och slask och kanske lite regn då och då emellanåt.

ska nog till linköping på fredag. träffa tjejerna.


vill inte vara sån här, vill ju vara snäll och söt och gosig hela tiden, men det går fan inte. stackars johan. han är underbar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home