Sunday, August 26, 2007

tidigare liv

Var ute och pysslade med projekt beach 2007 (who cares om det är i december, fortfarande bech 2007) och jag gick förbi Johan. det kändes märkligt. att bara gå förbi.

men jag vet inte hur jag ska hantera det, vill han prata med mig? jag vet inte riktigt vad jag skulle säga, om han vill höra vad som händer nu och förlåt har jag redan sagt så det kan jag inte säga igen. om han vill ha kontakt får han ta det. tror det ligger hos honom.

känns fortfarande märkligt ändå, att efter över ett år och allting, bara gå förbi, låtsas som ingenting. gör fortfarande lite ont i mig. fat jag vet egentligen inte vad det är som gör ont. antagligen mitt samvete över det jag gjorde, det är det som känns mest, att jag var så jävlig och feg och inte rakryggat kunde säga till tidigare. och det gör lite ont i mig att en jag faktiskt älskat går förbi utan att ens titta på mig, hur självförvållat det än är.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home