Sunday, September 16, 2007

just nu är jag inte ok. inte nån jävla stans. johan har skickat två långa mail där han i detalj listar hur han mått och hur han mår. och jag vet. jag vet att det är skitsvårt och allt sånt där, men jag orkar inte gråta mer för någon jag lämnat bakom. ja, det är svårt och jag har mått skitdåligt och vill bara dit och hålla om honom många gånger med förhållandet har jag lämnat, det gjorde jag för snart fem månader sen.

jag orkar inte sitta och gråta över honom längre. och på ett sätt tycker jag det inte är schysst mot mig att droppa den här stora lådan med olycklighet över mig. jag förtjänar det nog, men jag vet inte om det är jag som ska ta det längre.

helst skulle jag bara vilja att han blev lycklig, att han inte mådde dåligt och var ledsen för jag tycker så mycket om honom och han förtjänar lycka och att må bra men jag är inte den som kan ge honom det, inte längre.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home