Thursday, September 13, 2007

snooze

Diverse missuppfattningar med mobiltelefonen gjorde att jag klockan tio över åtta i morse trodde att jag snoozade, men när jag vaknade tio över tio och min labb började om fem minuter så insåg jag att jag nog inte snoozade utan egentligen stängde av alarmet. sunk-isabelle gick till sin labb utan att äta frukost eller dricka kaffe och närvarande vid de sista femton minuterna av labben som tydligen var slut sen. intressant. bakterierna under mina naglar hade iallafall växt till sig en masse under natten, vilket bara säger vad jag visste innan, dvs att det finns många bakterier under naglar.

tentapluggandet går helt ärligt sådär. får liksom ingen ordentlig ro i kroppen för det är så mycket annat som ska fixas hela tiden. imorgon, lördag och söndag är jag dock helt ledig utöver den där 25-årsfesten. darling dear kollar på Spun Rival och Little Red idag. jag vill också vara i Melbourne dagar som denna. kallt är det med. och min hälsena krånglar (för första gången på länge, det får man ge den, det händer inte så ofta) så att jag haltar lite lätt. heja, det är torsdag och kareoke på trappan! fan ta folk om de beställer mycket mat idag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home