Monday, September 10, 2007

hepp

Det vart visst ingen föreläsning. väl nere på bomull, tokstressad, kollar jag in i salen och där sitter tio helt okända människor, ringer dure som ur djupet av sin säng nyvaket kraxar fram "vadå föreläsning, den är ju imorgon?". återigen har jag skrivit allt fel i kalendern, men det är ok. har haft en väldigt bra dag ändå. lunchat med brudarna, fått allt läst som jag ska ha läst och sen suttit och snackat skit om allt i flera timmar. längesen jag hängde med annie, och mer lär det nog bli.

25-årsfest på lördag tydligen, då är det bara att ladda då. vit-svarta klännignen är nytvättad så det är planen och sen ska tjejerna med brillorna ut och ragga (inte jag) eftersom vi alla (inklusive jag) är helt desperata. snart två månader sen, är det då frustrationen börjar dyka upp? fast det är bara knappt tre månader kvar. sen får jag ha sex.

bra dag. powerwalk och en massa mail up for tonight.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home