Sunday, September 09, 2007

whatever makes her happy

on a saturday night.

jobbade trappan först, fantastiskt var det eftersom vi var lite sena både erik och jag och uffe inte hade förberett så mycket som vi trodde, men vi är stabila och fixade biffen, även om vi nästa gång kommer att vara där minst en timme innan vi var idag.

bästa komplimangen ikväll:
"hej, dina glasögonbågar är verkligen helt jättesnygga. verkligen!"
jag vet. det är därför jag har dem. och billiga var de också. heja internetglasögon med röda glasögon som är helt fabulöst snygga.
vet inte om det kan räknas som spontanfest, men kul var det. Igår och idag har jag varit på inflyttningsfest, jag hade en kasse med två sofiero jag hittade i mitt rum sen förra helgen och en grolsch jag köpte med marteijna tidigar på lördagen och utöver det har jag druckit tjeckiska vodkashotar (marteijna, vi ses i dimman sen!), tagit men det var bara bra och sen var det trappan och oh my god, jag har dansat till Boten Anna (helt ironiskt såklart)! och jag har pratat ordentligt med pete, vilket var jättelängesen, men det var helt bra och han såg rätt skamsen ut när jag pratade om strykjärnet, men fan ta mig om jag inte ska ringa honom och få tillbaka det. det var fan ett och ett halvt år sen nu, och mitt strykjärn är det minsta jag kan vänta mig tycker jag. det var skönt att prata med honom. känns som om det är lite lättare sen johan och jag inte är tillsamman, vilket jag kan förstå ur petes synvinkel. men sen var det iallafall nog och jag är nu hemma och talar med min karl. som jag saknar så mycket. det är under 100 dagar, nu går vi tvåsiffrigt och snart får jag åka ner och han ska visa mig sitt melbourne och alla sina ställen och stränderna och allting och det kommer vara sommar och mina älskling kommer att vara nära nära en hel månad.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home