Thursday, September 06, 2007

don't you feed me lies

min febertermometer är trasig. de senaste fem gångerna jag har tagit tempen på mig själv har den vägrat visa högre temperaturer än 36,7 och jag vägrar att tro att mina blossande kinder och kropp som legat och frusit under dubbla täcken med hellång pyjamas och strumpor håller lägre än 38,2 grader. jag har haft feber förut, jag vet hur det känns. febertermometern ljuger.

var på hemköp och köpte godis (dagens utomhusäventyr, lite smådarrig och två minuters promenad). det var två veckor sen senaste sockerintag p.g.a. beach 2007 men idag kände jag mig ynklig och som att jag var värd lite raffinerat socker och färgämnen. nu mår jag illa. crap. ska inte käka sån skit igen.

har kollat igenom youtubes hela lager av hemmagjorda videos till min favvolåt Nothing Better av Postal Service i brist på annat. folk har inte så bra fantasi verkar det som, men det finns en med robotar som jag gillar. gilmore girls tills jag somnar nu. inte så långt borta vad det känns.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home