Friday, November 30, 2007

Fulskrot

Apparently är min lilla tonårscrush Charlieissocoollike -90:a. Det är ungt. Fast det är ju rätt sött, vad han gör. Lite rart liksom. Dessa engelska tonåringar.

Jaja. Nåt måste jag ju göra av min tid tills Australienresan eller ett ordentligt besked från skolan och vad bättre än att sitta framför YouTube? Ja, ok. Jag skulle kunna t.ex. städa eller kanske plugga fysik (det kommer, det kommer) men YouTube är också helt ok.

Idag är det julfika på Bomull. Karin ska spela piccola-flöjt och jag ska äta lussekatter. Sen blir det spärrplugg. Vinkelmoment och gravitation och sånt tills jag tröttnar. Fast jag ska sitta med Dure. Då brukar det vara helt ok. Jazzen igårkväll var jazzig och jag fick göra tzatziki lite fort. Skitbra.

Igår besökte vi ett värmekraftverk som bränner sopor. Det var intressant på många sätt, lukten bl.a. Hittade den här lilla hörnan iallafall. Fint är det.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home