Thursday, November 29, 2007

mongon en masse

ännu en kväll med salong-häng (nästan så det börjar bli standard). live-programmering, dans, tiramisu och hundra sidor till i Asimov-boken.

jag är hemma safe and sound. däremot var det nåt jävla kioskmongo på kungsgatan som duschade mig med iskallt väg-vatten, vart så arg så jag stod och skrek könsord på bron. min jacka är helt genomblöt och ansikte + hår var täckt med äckelsmutsvägvatten blandat med äcklig slasksörja.

blir så arg! ser de inte att oj, här är visst en vattenpöl i storleksordningen Vättern och oj, där två meter bort går en liten tjej som ser ut att vara trött och frysa lite. Jag vet! Vi kör i vattenpölen skitfort och dränker henne!
Krossmongon och käppkineser hela bunten.

imorgon är det jazzkväll och jag ska nog lägga upp ett kort på de där skorna jag köpte och pratade så mycket om. man skulle ju kunna tro att de inte existerar annars. ett par goda drinkar blir det imorron också, men om nån ens föreslår fernet går jag åt andra hållet.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home